اینقدر هستند که برای اسلام بجنگند،ایرانی باید برای ایران بجنگد.

منتشرشده: 9 سپتامبر 2010 در اجتماعی, حرف دل
برچسب‌ها:, , , , , , , , , , ,

احمدی نژاد تلاش می کند عید فطر مسلمانان را برای ایرانیان تبدیل به یک عید ملی کند و تعطیلاتش را به سه روز و شاید در آینده بیشتر افزایش دهد.پیشتر آیت الله خزعلی، عید باستانی ایرانیان، عید نوروز را مایه ننگ دانست و بر این عقیده است عید ایرانیان عید غدیر است.آیت الله خمینی برای سربازان ایرانی در جنگ ایران و عراق می گوید: بروید و در راه اسلام کشته شوید تا اسلام سربلند شود.خامنه ای خطاب به بسیجی جوان، که خود را سرباز جنگ نرم معرفی می کند می گوید شما در راه اسلام گام بر می دارید تا دشمنان اسلام را شکست دهید.

این ها همه تنها نمونه هایی معاصر بودند از صحبت های مخالفان ما که در تلاشند بر ضد ایران و ایرانی بجنگند. اما از طرفی دیگر عده ای که از دست رژیم جمهوری اسلامی به تنگ آمده اند در تلاشند برای کشوری مستقل بجنگند. اما از همه بدتر بعضی از همین همرزمان ما هستند که همگام با ما می جنگند اما باز در رسانه خود فریاد می زنند اسلام در خطر است این یعنی مبادا اسلام از دست این رژیم خونخوار به خاک سیاه نشانده شود و ما باید در راه اسلام گام برداریم. می گویند می خواهند با این کارهایشان چهره اسلام را مخدوش کنند. میگویند با این کارهایشان داعیه مسلمانی دارند، می گویند با این کارهایشان همه را به اسلام بدبین می کنند. گمان می کنید تمام شد، نه هنوز هم هست اما می دانم نه حوصله شما به ادامه اسلام و وااسلاما می رسد نه عمر من به نوشتنش قد می دهد که اگر بخواهم همه اش را بنویسم عمری می خواهد به درازای عمر نوح(همان جنتی خودمان).

این بار اگر خدا هم بیاید و بگوید عید تو عید فطر است یا چه می دانم غدیر است، خیلی راحت در چشمانش نگاه می کنم و می گویم نه! می گویم عید من نوروز است.

می گویم خدایا تو دیگر بس کن، به قدر کافی برای اسلام می جنگند من می خواهم برای ایران بجنگم، من یک ایرانی ام.

دیدگاه‌ها
  1. zapata می‌گوید:

    من هم یک ایرانی ام و فقط نوروز را جشن باستانی خودم میدانم

  2. hamoon می‌گوید:

    تو برای هر چیز و هر کس میخوای خودت رو بکش،ولی آذری برای آذربایجان،بلوچ برای بلوچستان،عرب برای خوزستان،ترکمن برای ترکمن صحرا و کرد برای کردستان جان خود را فدا میکند.نه برای ایران و ایرانی که سرزمینشان را اشغال کرده.

    • سیاوش می‌گوید:

      این نظر شخصی شماست و اتفاقن من یکی از همین قومیت ها هستم که شما بیان کردید و تنها برای ایران می جنگم و در تاریخ هیچگاه هیچ سندی دال بر اشغال سرزمین های نامبرده نبوده است.
      ایران برای تمامی قومیت ها، قومیت ها آزاد برای ایران.
      دوست عزیز متاسفانه نگاهی جدایی طلبانه برخی از فعالین آذری را فراگرفته که خوشبختانه تعداد زیادی نیستند
      برقرار باشید

پاسخی بگذارید

