سلام خانوم رهنورد، ما مخلص شما هستیم نسل اندر نسل، پدرمان مخلص شما بود از همان زمان که زهره کاظمی بودید حالا ما هم مخلص زهرا رهنورد هستیم، انشالله برسد به نسل های آینده. امروز صحبت هایتان را در مورد لایحه حمایت از خانواده خواندم و احساس کردم در دلم قند می سابند. این بار از اینکه همه چیز را به اسلام نچسباندید خیلی به دلم چسبید. دلمان لک زده بود از طرف شما زبانم لال رهبران جنبش که هیچگاه داعیه رهبری ندارید ولی راهپیمایی لغو می کنید، کلامی در باب هویت ملی بشنوم که به حمد خدا حاصل شد.از آنجا که هر شب و نصف شب به همه گیر میدهم که فلان چیز را گفت و بهمان حرف را نزد، بی انصافی دیدم از این صحبت هایتان بگذرم.

خانم رهنورد در جمعی از زنان قرآن پزوه گفتند: حاکمیتی که ادعای دین ودینداری دارد چگونه جمعیت های میلیونی را در خیابان سرکوب می کند و فرزندان مردم را در زندان ها شکنجه و اعدام می کند و یا با لایحه من در آوردی بنام لایحه حمایت از خانواده کمر به انهدام خانواده های این ملت می بندد. آنقدر به مردان در این لایحه حمایت از خانواده اهانت شده که گویی مردان کشور ما فقط شخصیتشان شهوت است و زنان ما فقط منتظرشوهر هستند. باید به آنها گفت کدام یک از شما حاضرید این لایحه حمایت از خانواده در مورد خانواده خودتان اعمال شود؟ حاکمیت حاضرند دخترشان صیغه شوند یا خانم های نماینده مایلند به جرم اینکه از صبح تا شب مشغول فعالیت های اجتماعی هستند همسرانشان زن چندم بیاورند چه ازدواج دائم کنند و چه ازدواج موقت؟

تکبیر، جای خوشحالی است که بالاخره یکی پیدا شد و این صفت حیوانی را دور از مردان ایرانی دید و به نوعی چند همسری حاضر در ایران را نتیجه همان تهاجم فرهنگی دیرینه دانست وگرنه ما کجا و چند همسری کجا.

برای همین است که معتقدم لایحه حمایت از خانواده اسم بی مسمایی است و در واقع لایحه اهانت به خانواده است که اولا این لایحه تخریب خانواده است و دوما این لایحه ای است ضد ملی، هم اهانت به مردم و هم اهانت به زن در آن مندرج شده است.

وقتی این جمله را می خواندم از خدا خواستم تا به صحرای کربلا و اسلام چسبانده نشود که همه مزه اش به تلخی چشیده خواهد شد، اینکه تک همسری را ضد اسلام ندانستید و آن را ضد ملی معرفی کردید برای ما ملت تعریف از هویت ملی ندیده بسیار خوشحال کننده بود.

باید بدانیم که اصولا اجبار با عشق و اختیار در تضاد ابدیست واجبار و خشونت لجاجت به دنبال دارد. باید دست از خشونت نسبت به زنان و جوانان برداریم و کارهای فرهنگی را سرلوحه خود کنیم و انتخاب را به دست مردم بسپاریم.

تا حالا این حجاب اجباری رو از زبان هیچکدام از اصلاح طلبان نشنیده بودم، که الحق پسندیده بود برای اولین بار از زبان شما شنیده شود نه یکی مثل آس ممد تمدنی که دو روز بعد زیر حرفش بزند. پس یادت باشد که خودت گفتی حجاب اجباری نباید باشد، زن است و حرفش، حالا ببینیم و تعریف کنیم.

ترجیع بند آزادی بدون قید و شرط زندانیان سیاسی، آزادی مطبوعات و رسانه ها و انتخابات آزاد که خواسته جنبش سبز است از جمله مواردی است که می تواند مردم ما را از در افتادن به دام دیکتاتوری محافظت کند.

خدایی جا دارد این شوهر گرامیتان نیز از شما یاد بگیرد، همش دلم تپ تپ می کرد که نکند باز نزدیک این روز قدس باز حرف از اصول مغفول قانون اساسی زده شود. از اینکه در مورد خواسته های مشترک جنبش سبز صحبت کردید بسیار ممنونم، به حق خواسته های مشترک جنبش سبز، چیزی نیست جز، آزادی زندانیان سیاسی، آزادی اجتماعی و انتخابات آزاد.

البته خانوم رهنورد در صحبت هایشان گریزی به انقلاب منحرف شده اسلامی و اسلام رحمانی زدند که به ما مربوط نمی شود، اجرشان با فاطمه زهرا!

Advertisements
دیدگاه‌ها
  1. اراس می‌گوید:

    سلام
    وب خوبی داری
    قبلا هم اینجا اومده بودم
    راست می گی هیچ چیزی مقدس نیست اما در ضمن نقد نباید توهین کنیم
    منم موافقم
    راستی واقعا بعد این همه ملی گرایی کشی تو این حکومت منم خوشحال شدم که بانوی سبز ایران از ملیت ما حرف زد
    راستی نامردا دارن عید فطر و 3 روز می کنند و روز ملی شدن صنعت نفت ایران را که مدیون تلاش های بزرگ مرد ایران مصدق بود را حذفش می کنن!!!

    • سیاوش می‌گوید:

      سلام
      قربونت رفیق شما لطف داری
      واسه عید فطر هم جوش نزن، دارن گور خودشون رو می کنن، شب دراز است و قلندر بیدار

  2. میرزا می‌گوید:

    شما که به بالاترین دسترسی داری این مطلب رو تو بالاترین لینک بده.ممنون.

    جدیدا با ورود به سایت آموزش دانشگاه علم و صنعت و وارد کردن یوزر و پسورد و ورود به صفحه شخصی متناسب با اینکه شما آقا هستی یا خانم ضوابط و مقررات جدید پوشش در محیط دانشگاه در برابر شما قرار میگیرد که تا زمانی که آن را تایید نکنی امکان هیچ فعالیتی از جمله دیدن نمرات یا گرفتن گواهی اشتغال به تحصیل برای شما میسر نمیشود.

    یکی از همکلاسیهای خانم در گروپی که از همکلاسیها در یاهوگروپ تشکیل شده ضوابط حضور خانمها را در دانشگاه قرار داده است که به شرح زیر می آید.

    پس از این ضوابط یک مثنوی بلند در همین باب تقدیم می شود.

    ضوابط ظاهر و پوشش خانم ها در محیط دانشگاه

    ماده 1 : پوشش مناسب خانم ها شامل یکی از موارد زیر است:
    1-1. مانتو، شلوار، مقنعه، چادر و جوراب.
    2-1. مانتو، شلوار، مقنعه و جوراب.

    ماده 2 : موارد الزامی در پوشش:
    1-2. لباس ها باید همواره تمیز، دارای ظاهری ساده، آراسته در خور شان و فضای دانشگاه و به دور از هرگونه پارگی باشد.
    2-2. بلندی لباس نباید به گونه ای باشد که روی زمین کشیده شود.
    3-2. بلندی مقنعه باید به گونه ای باشد که موی سر را کاملا بپوشاند و از طرف جلو پائین تر از سینه باشد.
    4-2 . لباس باید دارای گشادی متعارف باشدو از پوشیدن لباسهای تنگ و بدن نما پرهیز گردد .

    ماده 3: موارد غیر مجاز در پوشش:
    1-3. استفاده از روسری گره زده به جای مقنعه.
    2-3. اندازه مانتو کوتاه تر از حد زانو و اندازه آستین آن کوتاه تر از مچ دست.
    3-3. اندازه شلوار کوتاه تر از مچ پا.
    4-3. استفاده از هرگونه لباس یا زینت آلات، که نشان دهنده بی حرمتی و یا در برگیرنده عبارات و نمادهای نامناسب، همچون نشان گروههای شیطان پرستی و سایر فرقه های انحرافی باشد.
    5-3. پوشیدن کفش های صدادار، با پاشنه بیش از «5» سانتیمتر، پوتین های ساق بلند، صندل و دمپایی.
    6-3. استفاده از انواع تلها، گل سرها و سایر مواردی از این دست که بیرون از مقنعه باشند.
    7-3. استفاده از هرگونه کلاه تزئینی بر روی مقنعه.
    8-3. استفاده از هرگونه عطر و ادکلن و … در محل دانشگاه.
    9-3. استفاده از هرگونه آرايش، ناخن‏های بلند، لاك، رنگ ناخن، ناخن مصنوعي و خال كوبي
    10-3. پوشيدن جورابهاي نازك و كوتاه.اينجانب ضوابط پوشش در محيط دانشگاه را با دقت مطالعه نموده و خود را ملزم به اجراي آن مي دانم

    در همین راستا مثنوی بلند «به درک » نامه اندر حکایت حجاب دختران دانشجو تقدیم میگردد :

    مثنوی «به درک» نامه

    دختری با صد امید و آرزو

    شاخ سخت غول را (1) بشکسته او

    شد قبول و سوی دانشگاه عالی شد روان

    تا شود فرزانه ای در جمع آن فرزانگان

    خواست روز اول وارد آنجا شود

    که صدایی گفت او را بربگرد

    «های دختر فکر کردی اینجا کجاس؟

    هی کجا تو میروی با این لباس ؟»

    دخترک برگشت و دید آن یک زن است

    ازقضا خیلی قوی و …گویا وزنه زن است

    دخترک تا هیبت و زورش بدید

    خوف کرد و اندکی پا پس کشید

    آن زن وزنه زن خیلی قوی

    گفت:» مگر قبلا به اینجا نامدی ؟

    چادرت روی زمین گشته ولو

    اینچنین نتوان روی رو به جلو

    دنده بک گیر و برو تو خوابگاه

    ورنه اینگونه نداری هیچ جایی جایگاه

    ار شدی آنسان که ما گفتیم بیا

    ار نداری تو قبول آن را نیا

    هست آزادی مطلق از برایت دخترک

    خواستی این سان بیا ورنه نیا ، (به درک)(2)

    پیشتر در روز اول(3) هم همین را گفتیم

    ار کند دشمن غلط برداشت ها،ما را چه بیم !»

    دخترک برگشت و در فردای آن

    شد به مانتو سوی دانشگاه روان

    روز دوم باز هم آن وزنه زن

    گیر داد و گفت او را : » ای خفن !

    تو هنوز غوره نگشته ،گشته ای ما را مویز

    اینقدر با مانتویت قرها نریز

    زود چادر را ز تن کردی برون

    مانتویی گشتی به پیش چشم این نامحرمون

    هست مانتویت کثیف ای دخترک

    خواستی این سان بیا ورنه نیا ، به درک(4)

    روز سوم هم گیر داد به ناخنش

    روز چارم هم به چشم و گوش و بعد هم به چانه اش

    روز پنجم………………………………………………….

    «…………………………………………………به درک(5)»

    روز ششم………………………………………………..

    «…………………………………………………….به درک»

    روز آخر ترم………………………………………………..

    «……………………………………………………..به درک»

    گشت با «به درک» آن ترم تحصیلی تمام

    دخترک از باب آن آزادی و خوی و مرام

    رنگ دانشگاه را او اصلا ندید

    برق علم و دانش از کله ش پرید

    هم بشد مشروط آن ترم را و هم

    از طریق وزنه زن شد متهم

    » که فلان دختر ندارد اندرین جا جایگاه

    نمره ها هستش دلیل و هم گواه ! »

    اندرین موضوع بکرد مستر جبل(6)

    یک عدد مصاحبه با سایت «کل»(7)

    عرض کرد بر آن عزیزان مخالف اینچنین

    » ای عزیزان ، بیشعوران ! ، ای رفیقان قرین

    حرف پوشش نیست اصلا حرف آن یا حرف این(8)

    هست آن حرف الهی از بهشتان برین

    لینک هایی بهر ما هستش به سوی آسمان

    جان من ، جان شما ، بی بهره اید کلا ز آن

    من خودم با جبرییل خوب و ناز

    در یکی چت روم ربانی(!) به آهنگ نیاز

    صبح و ظهر و شام در حال چتیم

    خودش ما میبریمDIRECT وحی را با لینک

    ای که هستی معترض بر حرف ما

    اعتراضت هست در واقع به آن ذات علا

    پس تو هستی کافری در این جهان

    کشت باید مثل تو در هر زمان

    لیک ما جانت به تو بخشیده ایم

    ار چه با این کار جِبری(9) را ز خود رنجانده ایم

    پس زبان در کام گیر و بیشتر پررو نشو

    ورنه میگیریم همین جا(10) جون تو آن جون تو

    1)منظور شاخ غول کنکور است.

    2)»به درک» را به علت احترام به طرف مقابل و حقوقش در دلش گفته.منظور این بیت این است که:» اگر اینطور پوشیدی بیا.اگر دوست داشتی اینطور نپوشی خب دانشگاه نیا؛ و در واقع حق انتخاب و قدرت انتخاب با شماست! جون وزنه زن حال میکنی آزادی مطلق را !»

    3) منظور روز اول انقلاب است که گفتند در حجاب اجباری نیست ! وزنه زن میگوید : » وقتی ما در روز اول انقلاب گفتیم در حجاب اجباری نیست دشمن برداشت های غلطی کرد.در واقع منظور ما این بوده که …..(و وزنه زن میگوید و میگوید تا سرانجام به این نتیجه میرسد که …) منظور ما این بوده که در حجاب اجبار هست و حتی اندازه و سایز چادر،مانتو، شلوار ،جوراب،تل(!) و گل سر(!) شما را هم ما تعیین میکنیم. منظور این بوده !»

    4) به دلیل وجود آزادی مطلق این بار در دلش نگفت و نعره زد.

    5) در مصرع دوم سه بیت آتی نقل قول وزنه زن (مامور زن حراست) قرار گرفته.

    6) منظور جناب جبل عاملی ریاست دانشگاه علم و صنعت است.

    7) بدین وسیله سایت «کل» خدمت بینندگان و شنوندگان عزیز معرفی میشود.در این سایت به «کل»ها (همان کل کل ها) ی رایج مملکت بین گروه های آزاد و اسیر مملکت پرداخته میشود.

    8) هویت «آن» و «این» در اینجا معلوم نیست.شما هر کس را دوست داشتید بگذارید.

    9) به خاطر اوج صمیمیت با جبرییل او را «جِبری» صدا میکند. معنی این بیت این است که از اینکه ما در حق مخالفان لطف کرده و جانشان را نگرفته ایم، جبرییل از این لطف ما در حق شما سخت رنجیده خاطر شده است و دیگر جواب چت ما را نمیدهد و همیشه در مسنجر به صورت اینویزیبل بالا می آید.

    10) منظور از «همین جا» دانشگاه و دفتر کار رییس دانشگاه است. به علت آزادی مطلق انجام هر کاری در هر جایی آزاد است.

پاسخی بگذارید

در پایین مشخصات خود را پر کنید یا برای ورود روی شمایل‌ها کلیک نمایید:

نشان‌وارهٔ وردپرس.کام

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری WordPress.com خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

تصویر توییتر

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Twitter خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس فیسبوک

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Facebook خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

عکس گوگل+

شما در حال بیان دیدگاه با حساب کاربری Google+ خود هستید. بیرون رفتن / تغییر دادن )

درحال اتصال به %s