همه از من رو می چرخانند!

منتشرشده: 22 ژوئن 2010 در حرف دل

همه از من رو می چرخانند، از بس که حرف می زنم. آمدم اینجا تا برای خودم بنویسم، اما ناگاه برای «دخترک» نوشتم، چیزی نگفت اما انگار در دلش با خود می گفت: » آخه به تو چه «.

حالا دیگه این کیبورد کامپیوترم هم از دست این لق لقه های ذهن من طاقتش تاب شده، تنش می خاره، اما به این یکی دیگه زور من می چربه!

اه، فهمیدم. بیچاره تفکراتش با من متفاوته!

میدونی از کجا فهمیدم؟ همون موقع که از دستش خسته شدم، رفتم پرتش کنم گوشه اتاق

دیدم پشتش نوشته: Made in indonesia

این رفیق هر شب ما بچه ی تایوان نیست، از همون بر و بچ گل استواست. همون جا که بارون میاد کاسه کاسه.

بچه مسلمونه، از شانس بد گیر من کافر افتاده.

کمی هم وسواس داره، خب حق داره، هر چی نباشه من نجسم.

پاسخی بگذارید

